Profil

”Det er livsbekræftende at arbejde med unge mennesker, som samtidig er videbegærlige”

Hvem er Brian?

Brian Laursen blev uddannet kørelærer i 2012, og samme år startede han Bil’s Køreskole. Brian bestræber sig på, at gøre undervisningen let og forståelig på en sjov og spændende måde. Han sætter en stor ære i, at uddanne og udvikle sikre bilister med den enkelte elevs behov i centrum. Brian er af den overbevisning, at indlæringen går bedst, hvis det er spændende og der er plads til smil og grin. I Brians undervisning, skal man ikke være bange for at gøre noget forkert – det hele er en læringsproces.

Sammen med Brian tilrettelægger du den praktiske del, så du undgår for meget fravær fra din uddannelse.

”Det skal være sjovt at tage kørekort”

”Jeg har altid syntes, at det er spændende at arbejde med unge mennesker. Det har jeg faktisk gjort i stort set hele mit liv, både med min pædagogiske baggrund, men også fra dengang, hvor jeg blandt andet underviste på Teknisk Skole. At undervise unge mennesker er med til at holde mig selv ung. De mener jo, at de kan gå på vandet, og jeg synes det er så livsbekræftende at arbejde med unge mennesker, som er videbegærlige og som man kan præge på den rigtige måde. Kørekort er et tilbud og ikke et påbud, så det skal være en oplevelse, som både er spændende og sjov for eleverne.”

PROFESSIONELT ARBEJDE

Bred faglig baggrund

Brian har kørekort til alle kategorier, blandt andet lastbil med påhæng, bus og motorcykel. Derfor har han et stort kendskab og forståelse for, hvordan andre, og især store køretøjer, arter sig i forskellige trafiksituationer.

Køretimer tæt på dig

Brian kører både i Viborg og i Silkeborg. Selvom teoritimerne foregår i Kjellerup, kan du blive samlet op ved din uddannelse, hvad enten det er i Viborg-Silkeborg-Bjerringbro eller Ans. På den måde lærer du vejene at kende i din egen by.

En sikker start

Første gang du skal prøve kræfter med en bil, foregår det på en manøvrebane. Banen ligger lidt afsides, så der vil ikke være tilskuere første gang du skal køre alene i bilen – kun din kørelærer og to af de andre fra holdet. Ligeledes vil den første tur på vejen foregå i rolige omgivelser væk fra den værste myldretidstrafik.

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til os, kan du altid ringe, sende en SMS eller en mail til enten 2735 6209 eller brianlslussi@hotmail.com.